Let op! Geld lenen kost geld.

Veelgestelde vragen ‘Mijn Rekening’

  • 1. Hoe log ik voor de eerste keer in op “Mijn Rekening”?

    Klik op “Mijn Rekening” rechtsboven in beeld op www.santander.nl. Toets uw klantnummer in zonder het streepje en kies voor "Inloggen". Nadat u uw persoonlijke informatie heeft ingevuld, kunt u uw eigen toegangscode bedenken. Deze toegangscode (bestaande uit 5 cijfers) kunt u voortaan gebruiken om in te loggen.
  • 2. Ik heb nog geen toegangscode, hoe kan ik er één krijgen?

    Als u voor de eerste keer inlogt op www.santander.nl, toetst u bij "Mijn Rekening" uw klantnummer in zonder het streepje. Vervolgens kiest u voor de optie "Opvragen gegevens". Nadat u uw persoonlijke informatie heeft ingevuld, kunt u uw eigen toegangscode bedenken. Deze nieuwe toegangscode (bestaande uit 5 cijfers) kunt u voortaan gebruiken om in te loggen bij "Mijn rekening".  
  • 3. Mijn klantnummer wordt niet herkend, waar ligt dit aan?

    Op deze vraag zijn meerdere antwoorden mogelijk:

    - U kunt alleen gebruik maken van "Mijn Rekening" als u beschikt over een geactiveerde kaart. Heeft u een kaart, maar nog niet geactiveerd? Bel dan met

    (010) 30 10 510


    - Uw kaart is geblokkeerd door debiteurenbeheer. Hierdoor kunt u geen toegang krijgen tot "Mijn Rekening". Neem contact op met onze afdeling debiteuren op telefoonnummer 030 - 6388400.

  • 4. Ik ben mijn toegangscode kwijt, hoe kan ik een nieuwe code krijgen?

    Voer uw klantnummer in en kies voor de optie "Toegangscode vergeten". Vul uw persoonlijke informatie in en uw toegangs-code wordt per e-mail naar het door u opgegeven e-mailadres verzonden.
  • 5. Na het volledig invullen van het formulier “toegangscode vergeten” krijg ik een foutmelding. Waar ligt dit aan?

    Wellicht heeft u een ander e-mailadres ingevoerd dan bij de eerste keer inloggen. Neem contact op met onze afdeling Klantenservice om uw e-mailadres aan te passen. Zij zijn bereikbaar op 030-6388100. Uw toegangscode zal binnen 3 werkdagen naar uw nieuwe e-mailadres verzonden worden.
  • 6. Kan ik op “Mijn rekening” mijn transacties inzien?

    Nee, dit is helaas nog niet mogelijk.
  • 7. Wat kan ik via “Mijn rekening” inzien/regelen?

    U kunt via "Mijn Rekening" uw uitstaande saldo opvragen en geld naar uw bankrekening laten overmaken. Tevens kunt u uw rekeningoverzichten downloaden en aangeven dat u deze niet meer via de post wilt ontvangen. Ook kunt u administratieve wijzigingen doorgeven en uw pincode opvragen.
  • 8. De automatische incasso is van mijn bankrekening afgegaan, maar ik zie via "Mijn rekening" dat het nog niet is afgeschreven van mijn uitstaande saldo. Waar ligt dit aan?

    De verwerking van het saldo kan vertraagd zijn. Wacht u alstublieft nog enkele dagen. Binnen een week kunt u het juiste saldo via "Mijn Rekening" opvragen.
  • 9. Via “Mijn Rekening” heb ik de opdracht gegeven om geld over te maken naar mijn bankrekening. Wanneer zal ik het geld ontvangen?

    U zult het bedrag binnen 3 werkdagen op uw bankrekening ontvangen.